9.2.12

Βιβλίο Ευχών “Ρομαντικό Φόρεμα” S/S 2012

Όπως σας είπα, έχω ετοιμάσει μερικά σχέδια από φορεματάκια για την φετινή σεζόν.

Ένα από αυτά είναι και το ακόλουθο, το οποία αποτελείται από κομμάτια από τα αγαπημένα μου ευχολόγια…Το μπούστο και τα φουσκωτά μανίκια από το Αέρινο φόρεμα της Μαρίας, η φούστα από το φόρεμα της Κατερίνας και το κυματιστό τελείωμα της φούστας είναι δική μου πινελιά! Ελπίζω να σας αρέσει και έπεται συνέχεια….

Στους χρωματισμούς Λευκό – Ροζ – Λιλά για την μαμά Νίκη που ήταν η τυχερή νικήτρια του διαγωνισμού για τα 40.000 μέλη του Ελληνίδες Μαμάδες στο FB!

Νίκη μου ελπίζω να σου αρέσει και να είσαι πάντα καλότυχη!

Λεπτομέρεια από το μπουκετάκι…

Μερικές από τις εσωτερικές σελίδες…

Φόρεμα Ρομαντικό- Εσωτερικό

Επίσης ο ταχυδρόμος μου έφερε ένα πακετάκι που περίμενα με ανυπομονησία!

Από τότε που επισκέφτηκα την σελίδας της στο Facebook με την δουλειά της Vladi Lena, ερωτεύτηκα τα περικάρπια της…σήμερα ήρθε το δικό μου!!! Μα δεν είναι όνειρο???

Περάστε μια βόλτα από την σελίδα της και θα με θυμηθείτε!!!

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα Kelly!!! Πολύ ρομαντικό και χαριτωμένο το βιβλίο ευχών που έφτιαξες,η δαντέλα στο φόρεμα με την σατέν κορδέλα πάνε τέλεια μαζί.Το μπουκέτο λουλουδιών με την πεταλούδα στην άκρη του δίνει πολύ χάρη!!! Καλές δουλειές να έχεις φέτος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι όμορφα χρώματα είναι αυτά, και τα διακοσμητικά είναι καταπληκτικά!!!μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά και καλές δουλειές:-)

    ΥΓ.Μεγιές μεγιές είναι υπέροχο το περικάρπιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kέλλυ τέλειο το ευχολόγιο σου,αλλά δεν το έχεις ασφαλίσει ιδιαίτερα απο την φίλη μας την GEO που ψάχνει να κάνει copy-paste την καινούρια της collection!!Xαχαχαχαχα!!
    Πολύ όμορφη δουλειά,νομίζω οτι το φορεματάκι έχει πλέον την καλύτερη μορφή,μου αρέσει περισσότερο απ'όλα!!
    Το περικάρπιο είναι πολύ όμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxaxa παναγιώτα νομίζω πως θα ήταν τραγικό λάθος να κάνει κάτι τέτοιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχο το ευχολογιο και το περικαρπιο μοναδικο!
    Γεια στα χερια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your love!