11.10.11

ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΧΩΝ “Αέρινο Φορεματάκι” & Αξεσουάρ!!!

Καλησπέρα από την Φθινοπωρινή Αράχωβα! Ο καιρός επιτέλους κρύωσε, η καφετιέρα είναι γεμάτη με αρωματικό καφέ φίλτρου φουντούκι και εγώ ακόμα κάνω αναρτήσεις από τις καλοκαιρινές δημιουργίες μου!!!

Η σημερινή δημοσίευση είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμένα καθώς αφορά την βάπτιση της μικρής μου ανιψιάς, που βαπτίστηκε στις 18 Σεπτεμβρίου.

Η βάπτιση είχε σαν θέμα ένα φραουλένιο κοριτσάκι, οπότε μαζί με την ξαδέλφη Λεμονιά αποφασίσαμε να της φτιάξω ένα φορεματάκι γεμάτο φράουλες. Επίσης της έφτιαξα και διάφορα πραγματάκια για το τραπέζι των ευχών σε χρωματισμούς Κόκκινο-Κίτρινο (ακολουθήσαμε τα χρώματα της πρόσκλησης)!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ να πω στην φίλη Μαρία Μπόκαρη που μου σχεδίασε το φορεματάκι, ακριβώς όπως το ήθελα, και στην αγαπημένη φιλενάδα Ειρήνη Χαραλαμπίδου που μου έστειλε τα κόκκινα λουλούδια Prima και τις υφασμάτινες φραουλίτσες! Ευχαριστώ κορίτσια!!!

Οι εσωτερικές σελίδες…

Φόρεμαφράουλα- Εσωτερικό

Καδράκια “Χάρισέ μου μια ευχούλα” και κορνίζα με την φωτό της μπέμπας μας!

(Το κοριτσάκι είναι από την πρόσκληση)

 

Μολυβοθήκη και όλα μαζί….

 

Και τέλος μια συνολική φωτογραφία από το τραπέζι των ευχών!

Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω και το δώρο που της έφτιαξα για το δωμάτιό της!!!

10 σχόλια:

  1. Κelly μου το βιβλίο ευχών που έφτιαξες είναι πανέμορφο και πολύ πρωτότυπο.Μου αρέσουν πολύ τα λουλουδάκια και οι κορδελίτσες που έχεις βάλει!!!!Μπράβο!!!!Φιλάκια καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζησει η ομορφη φραουλιτσα σας.κ με τετοια θεια ποιος στην χαρη της.Πολυ ομορφο το αλμπουμ κ η διακοσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεχωριστό το βιβλίο ευχών και πανέμορφο!!!!Μου άρεσε γενικά όλη η παρουσίαση!!!!Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι πανέμορφο και τα υπόλοιπα όλα πολυ προσεγμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α μα είναι υπέροχα!!!Μ'αρέσει πολύ ο συνδιασμός χρωμάτων!!!Μπράβο!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά είναι φανταστικό το φορεματάκι!!!! Πραγματικά αέρινο! Μπραααβο ρε Μαρία, γεια στα χεράκια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όντως έγινε ποοολύ ωραίο Κέλλυ! Σε ευχαριστώ για την αναφορά σου σε μένα :) (να πω πως εχοντας εκπαιδευμένο μάτι ένεκα δουλειάς, μου άρεσαν πολύ και η κάρτες σου! Σου προτείνω να δοκιμάσεις αν εχεις την δυνατότητα και σε κάποιο σχήμα πχ λουλούδι ή φορεμα, ετσι δεν πρόκειται να σε ξεχάσουν με τίποτα :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα..οντως το φορεματακι ειναι υπεροχο ,και εχει διαφορετικο σχεδιο,παντα βλεπουμε το ιδιο κ,το ιδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κελλυ χαιρομαι παρα πολυ που επιτελους αυτα τα λουλουδια βρηκαν την θεση τους :)
    Τελειο και το φορεμα που εφτιαξε η Μαρια (Μαρια εισαι κρυφο ταλεντο ετσι?) Και οι φραουλες εκατσαν πολυ καλα στις κατασκευες σου :)
    Φιλια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your love!