5.5.11

ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΧΩΝ “ΛΟΥΛΟΥΔΙ TINKERBELL #2”

Η μαμά Νικολέτα ήθελε για την μικρή της Φωτεινή – Νεφέλη το λουλούδι με την Tinkerbell!Επιλέξαμε μαζί το υπέροχο χαρτί Whispering Grass, της σειράς Full Bloom, αφού τα χρώματα της βάπτισης είναι Λιλά – Ροζ. Οι φανταστικοί Promarkers πήραν φωτιά, κορδέλες, στρας και μια μεταλλική Tinkerbell για charm και έτοιμο το βιβλίο μας!





Λουλούδι Tinkerbell2- Εσωτερικό


Έχω μείνει λίγο πίσω με τις αναρτήσεις μου και με τα σχόλια στα μπλογκοσπιτάκια σας γιατί είμαι ακόμα στην Αθήνα, προσπαθώντας να βοηθήσω τον κουνιάδο μου στο νέο του ξεκίνημα! Χθές λοιπόν καταφέραμε (μετά απο πολύ κόπο και αγωνία) να ανοίξουμε μια μοντέρνα σουβλακερί στο κέντρο της πλατείας Καλογήρων...Κορίτσια κάντε μια στάση στο "Souvlaki apo Tzaki", δοκιμάστε το πιο νόστιμο καλαμάκι κοτόπουλο και μπιφτέκι γαλοπούλας και θα με θυμηθείτε!!! Προβλέπω η επόμενη σκραποσυνάντηση να γίνετε εκεί γιατί όλο καφέ, καφέ δεν γίνεται....Απο εβδομάδα ελπίζω να ξαναβρώ τους ρυθμούς μου και να τα λέμε πιο συχνά!
Αααα και μην ξεχάσετε και το blog candy μου που "τρέχει" μέχρι τις 8 Μαϊου...

7 σχόλια:

  1. Μιαμμμμμμ...μου άνοιξες την όρεξη! Καλές δουλειές εύχομαι! Υπέροχο το βιβλίο και τι ωραίο όνομα...(Νεφέλη)χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το βιβλίο ειναι πραγματικά υπέροχο!!!!Μπράβο, πολύ καλή δουλειά!!!
    Με την ευκαιρία, να σε ευχαριστήσω Κέλλυ μου για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια!!!
    Ευχομαι καλό-ξεκούραστο Σ/Κ!!!
    φΙΛΙΆ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά όλες οι δουλειές σου είναι εξαιρετικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλά υπέροχο και το εξώφυλλο μαγικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη η Τίνκερμπελ με ωραία χρώματα και διακοσμητικά. Πολλή δουλειά κι αυτό το βιβλίο! Να ζήσει η μικρούλα και να ᾽ναι καλοφωτισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your love!