26.10.10

ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΧΩΝ "PRINCESS TILDA"

Σας έλειψα? Εμένα πάντως μου έλειψε πολύ το blogoσπιτάκι μου. Ήμουν σε διακοπές με τον αντρούλη μου και τον γιόκα μου σε Αμερική και Καναδά και γύρισα με φορτωμένες βαλίτσες και όρεψη για νέες δημιουργίες! Όμως πρώτα σας χρωστάω κάποια "καλοκαιρινά" βιβλία ευχών. Πάμε λοιπόν....

Το βιβλίο αυτό είναι για μια μικρή πριγκίπισσα απο τα Άσπρα Σπίτια Βοιωτίας. Χρησιμοποίησα σχέδος όλες τις Tildes που είχα και που η scrapoφιλενάδα μου Βίκυ, μου είχε δανείσει. Το εξώφυλλο είναι απο την εταιρεία K & Company και τα χρώματα είναι λιλά, ρόζ και κίτρινο. Enjoy!

















3 σχόλια:

  1. Καλωσήρθατε! Είσαι πολύ τυχερή και για το ταξίδι αλλά και για τα ψώνια!!! Καλό χειμώνα λοιπόν και καλές δημιουργίες με τα καινούρια σου αποκτήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφα καλως ηρθε και καλες δημιουργιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήρθες Κέλλυ! Ωραίο βρε συ το άλμπουμ, αλλά δείξε μας που πήγες και τι πήρες από USA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your love!