26.1.11

Shine LO#3

Αμέσως μόλις είδα ότι η νέα λέξη για την πρόκληση του Bird is the Word, είναι το Shine, ήξερα ποια θα ήταν η κατάληλλη φωτογραφία για αυτό το LO! Ταίριαζε τέλεια!!!
Τα χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι απο την K&Co, τον ήλιο τον έκανα ανάγλυφο με embossing folder και για να του δώσω λίγο λάμψη τον πέρασα με stickles. Το λουλουδάκι είναι της Sassafras, και είναι ένα απο τα πολλά, πολλά δωράκια που μου έστειλε η φίλη Nadia (thanks Nadia!).
Ελπίζω να σας αρέσει!

As soon as I saw that the word for the Bird is the Word challenge was Shine, I knew exactly which photo to use!!! It was the perfect match!!!
I used K&Co papers, I embossed the sun and put some stickles for more sparkle, and a Sassafras flower that my scrap-friend Nadia send me at a blog candy that I won!!!
Hope you like it!!!




Close up...

8 σχόλια:

  1. I'm so happy you decided to join in again! And what a happy and bright layout this is. I love the embossing...it looks so good on your layout.That photo is so cute too ...
    Glad to hear all my stuff reached you and thanks for letting me know last week. I'm glad they found a good home..lol. They were so neglected!Bye for now!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wow!!!πολύ εντυπωσιακό το LO σου Κέλλυ!!!!
    πολύ όμορφος ο ήλιος σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα χρώματα κ όμορφα συνδυασμένα!!! Μου αρέσει πολύ κ ο ήλιος!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κελλυ είναι υπέροχο! Μου αρέσει πολύ ο ήλιος και τα 3D συννεφάκια και ο τρόπος που έβαλες την κορδέλα! Φυσικά και το μικρό μοντέλο κάνει την σύνθεση ακόμα πιο ωραία!!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κέλλυ είναι υπέροχο!!! Μπράβο σου!!! Χαρούμενο, φωτεινό και πολύχρωμο! Μου αρέσει πάρα πολύ και σου εύχομαι καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο!!!!! τόσο χαρούμενο και φωτεινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. so much detail on that sun....thanks for playing along

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your love!