3.1.11

Καλή μας χρονιά!!!

Καλή χρονιά γειτονάκια μου!

Το ξέρω ότι έχω χαθεί αλλά ενω για τους περισσότερους η περίοδος των Χριστουγέννων είναι μέρες ξεκούρασης, διασκέδασης και διακοπών, για εμάς εδω στην Αράχωβα είναι περίοδος δουλειάς, δουλειάς και πάλι δουλειάς!!!
Έτσι μετά απο 2 εβδομάδων σερί δουλειάς συν ενός mini ατυχήματος που είχαμε με τον μικρό μας (αποκτήσαμε το πρώτο μας "παράσημο") βρήκα επιτέλους λίγο χρόνο να σας ευχηθώ και να σας πω και τα νέα μου...

Καταρχήν...η πρώτη μέρα του 2011 ξημέρωσε πολύ όμορφα για μένα (παρά την κούραση της προηγούμενης βραδυάς) καθώς στην γρήγορη βόλτα μου στην μπλοκογειτονιά ανακάλυψα ότι ήμουν μια απο τις 3 τυχερές στην κλήρωση της φιλενάδας Nadia απο την Αυστραλία, οι δημιουργίες της οποίας πραγματικά με αφήνουν άφωνη κάθε φορα!!! Και ναι, είναι η πρώτη φορά που κερδίζω candy....
Ελπίζω το δωράκι της να μου φέρει τύχη και έμπνευση! Thanks Nadia!

Δεύτερον, λίγες μέρες πριν έλαβα την πρώτη μου κάρτα απο την φίλη Ελευθερία. Την Ελευθερία την γνώρισα μέσα απο το Scrapbookers in Greece και πραγματικά με συγκίνησε πολύ η χειρονομία της!!! Ελευθερία μου, σε ευχαριστώ πολύ και εύχομαι το 2011 να είναι γενναιόδωρο σε εσένα και την οικογένειά σου!

Και τέλος, οι ευχές μου...Εύχομαι το 2011 να σας φέρει αγάπη, ευτυχία, υγεία και πολύ πολύ υπομονή...Αν και όλα προβλέπονται δυσοίωνα, μπορούμε να κρατήσουμε λίγη ελπίδα και λίγο χρώμα μέσα μας, και μέσα απο τις δημιουργίες μας να χρωματίζουμε τις στιγμές μας όταν όλα γύρω μας είναι...γκρίζα και μουντά!!!


Υστερόγραφο: Μην νομίζετε όμως ότι τόσο καιρό μόνο δούλευα...έχω ετοιμάσει πολλά πραγματάκια, τα οποία περιμένουν υπομονετικά να φωτογραφηθούν!

9 σχόλια:

  1. Hi HAPPY NEW YEAR! Be sure to check my blog as you were one of my giveaway winners. I have a little pack to send you..so maybe email me at samnadia@hotmail.com with your address. Bye..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύο εβδομάδες δουλειάς... Τι λες βρε παιδί μου... Τι να πουν και όσοι δουλεύουν σερί 50 εβδομάδες και μόνο τις 2 κάθονται;
    Καλη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά να έχεις Κέλλυ μου!!
    Με υγεία και χαρά να σου πάει όλη η χρονιά και φυσικά με πολλές πολλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονια σε ολους!Προσωπικα σε σενα Κελλυ ευχομαι υγεια και πολλές όμορφες και δημιουργικες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βάσω μου μακάρι να δουλεύαμε και εμείς 50 εβδομάδες τον χρόνο και να μην χρειαζόταν να δουλεύουμε 2-4εβδομάδες για να βγάλουμε τα έξοδα ολόκληρης της χρονιάς (πράγμα το οποίο φυσικά και δεν γίνεται...)! Αχ άτιμη κρίση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kελλυ μου να εχεις μια καλη χρονια και μπραβο για το δωρακι που κερδισες.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κέλλυ Καλή Χρονιά με υγεία αγάπη και πολλές δημιουργίες!!! Να είσαι πάντα τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή και δημιουργική χρονιά Κέλλυ! Εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και τυχερή! Με το καλό να δεχτείς το δωράκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλή χρονιά!!! καλό ήταν που είχατε δουλειά εν μέσω κρίσης!!!
    χαίρομαι που σου αρρεσε η καρτούλα μου... ήταν απλή και λίγο βιαστική μια και τις εστειλα αό την Κρήτη.. αφού στη Σάμο έτρεχα και δεν εφτανα !! ελπίζω τώρα που θα επιστρέψουμε Σάμο θα τα λέμε πιο συχνά!!!!
    Καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your love!