15.1.11

Believe LO#2

Η φίλη Nadia Cannizzo έχει προτείνει το challenge του Bird is the Word εδώ και καιρό αλλά χθές είδα την υπενθύμισή της (η διορεία λήγει αύριο) και είπα να δοκιμαστώ! Έπρεπε να ενσωματώσουμε την λέξη believe σε ένα layout.
Ουσιαστικά είναι μόλις το δεύτερο LO που φτιάχνω και το τελείωσα σε ένα απόγευμα!!!! So proud for myself!
Φυσικά βοήθησαν πολύ και τα πανέμορφα χαρτιά της Papirdesign τα οποία μου τα είχε στείλει η φίλη Λένα στην πρώτη μου παραγγελία απο το Enjoy Scrapping...Ευχαριστώ Λένα!
Η φωτό είναι απο την Χριστουγγενιάτικη επίσκεψή μας στο καινούργιο Athens Metro Mall.

This is my take for the Word Believe challenge of Bird is the Word and only my second layout that I ever have made! I hope you like it!

9 σχόλια:

  1. OH KELLY!! I am so very excited you decied to join in! YEahieeeeeeeeee..so proud to have a Greek there other than myself! And wow! just your second layout and it is very impressive. I LOVE that scrunched upp paper at the back and the patterned paper is so mucy that you did well not too add too many things! SO HAPPY!! Thank you so much.

    P.S You probably havent received my little parcel yet have you? Well...i have added a few surpises in there for you. There is no way that a Greek girl from my homeland would win something from me and I would send just 2-3 little things. SO I stuffed whatever I could in a big envelope! Hope you like them.

    Αντε, γεια σου για τωρα!Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κέλλυ είναι πανεεεεεμορφη!!! Μπράβο σου!!!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία Κέλυ!!!
    είναι πολύ πολύ όμορφο!!! το χαρτί και καλό που δεν το φόρτωσες ιδιαίτερα!!!!
    και ωραίος ο τίτλος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο σου Κέλλυ, πολύ όμορφη σύνθεση και είναι η δεύτερη σου προσπάθεια!!!
    Καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kelly a lovely L.O. may it be the first of many this year...I am so glad you won Nadia's candy...I am sure it will be super dooper!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφη η συνθεση σου, καλη επιτυχια στην προκληση, με τοι καλο να παραλαβεις και το δωρακι σου, παντα τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kelly ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σου, Kelly! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα βγήκε! Αν δεν αναφερόσουν ότι είναι το δεύτερο σου LO ποτέ δεν θα το φανταζόμουν. Και το τελείωσες σε χρόνο ΔΤ. Μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your love!